Kada nešto treba napisati o optimizaciji sajta, uvek se počinje definicijom SEO.
Preskočićemo taj deo i reći samo da umemo da napravimo sajt koji je magnet za Google i da sve ono što je bitno Vašem poslu to dođe i do osnovnog izvora informisanja na Internetu, odakle informacija stiže da korisnika Vaših proizvoda ili usluga.
Znajte da od nas deset, čak šest vidi samo prva tri rezultata pretrage od kojih nas pet klikne na prvi pa se možda, možda vrati da vidi i drugi rezultat.
Ostali vide svih deset rezultata (toliko ih Google prikazuje) ali retko ko ode na te linkove.
Na drugu stranu Google ode poneko. Uglavnom Webmasteri koji prate svoj posao.
Da, postoji i druga strana Google. Poznata je koliko i tamna strana Meseca.
Kažu da ako počiniš ubistvo i ne znaš gde da sakriješ leš, druga strana Google je pravo mesto.
Zato ne treba posebno objašnjavati kako biti u vrhu rezultata pretrage Google.
I ne samo njega već i u rezultatima drugog svetskog pretraživača: YouTube.
Biti prvi, ne samo na Google već i u svom poslu.
Tu smo da pomognemo.